• 08-06-2024, 08:39:11
    #19
    VipsMedya.Com
    @Webx; @Bip;
  • 08-06-2024, 11:41:13
    #20
    HizliResim.Net
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Değerli R10 Üyeleri Gece Gece Neden Bu Konuyu Acıyorum Bilmiyorum Fakat Bi Rekabet Oluşsun İstiyorum

    Sizlerin R10 Gecmisiniz Boyunca Size Yardım Eden Veyahut Gece Olmasına Rağmen Anında Bakmasıyla En Değerli Moderatör Kim

    Ben Kişisel Kararım @Engin; Hocam Başım Dara Düştüğünde (Kararsız Kaldığımda) Yazdığımda 5 Dakka Geçmeden Cevap Veriyor

    Diğer Moderatörlerin de Hakkı Yenmez Başta Coşkun Abi Olmak Üzere Tüm Moderatörlere Hayırlı Geceler,Kolay Görevler.
    Değerli kardeşim teşekkürler

    Burada bulunan yöneticiler her zaman siz değerli üyelere yardımcı olmak için vardırlar,
    Zaten görevini yapmayan ve sizlere yardımcı olmayan yöneticiler yönetim kadrosunda kalamazlar, bunu tüm yönetici arkadaşlarda biliyor.

    Ben elimden geldiğince sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum, ne zaman bir sorun veya sıkıntınız olursa her zaman çekinmeden yazabilirsiniz.
  • 08-06-2024, 11:42:51
    #21
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli kardeşim teşekkürler

    Burada bulunan yöneticiler her zaman siz değerli üyelere yardımcı olmak için vardırlar,
    Zaten görevini yapmayan ve sizlere yardımcı olmayan yöneticiler yönetim kadrosunda kalamazlar, bunu tüm yönetici arkadaşlarda biliyor.

    Ben elimden geldiğince sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum, ne zaman bir sorun veya sıkıntınız olursa her zaman çekinmeden yazabilirsiniz.
    Eyvallah Abi Sagolasin Hayırlı Görevler
  • 08-06-2024, 16:14:09
    #22
    Öncesine birşey diyemem. Ancak şu anki kadro gayet iyi.
  • 08-06-2024, 17:44:35
    #23
    işini kim düzgün yapıyorsa değerlidir
  • 08-06-2024, 18:51:38
    #24
    En güzel mod ulaşabildiğin mod, ben henüz ulaşamadım birine. Kuzenim birisi hakkında şikayet konusu açtı, kuzenim lehine sonuclandı ve adama 48 saat içerisinde iade yapması gerektiği söylendi konu kilitlendi. 48 saat geçti, konu kilitli olduğu için konuya yazılmıyor. Report edin diyenler vardı, kuzen report etti 1 hafta oldu dönüş yok, ben de report ettim 1 hafta daha geçti dönüş yok. Kararı veren moderatöre kuzenim PM attı, dönüş yok. Kararı veren moderatöre 1 hafta sonra ben PM attım, dönüş yok. Kararı veren moderatöre 1 hafta sonra kendi iş için kullandığı profilinde yazan WhatsApp numarasına yazdım, dönüş yok. En son yine bir hafta geçti belki Coşkun görür dedim ona PM attım, yine dönüş yok. Sonuç olarak, adam hem banlanmadı hem de kuzenimin parasını vermedi. 3 ay oldu herhalde, forumda fink atıyor. Ne iade yaptı, ne de kuzenime herhangi bir şey yazdı. Bunu da modlar okuyor diye buraya yazmak istedim.
  • 08-06-2024, 23:29:16
    #25
    @Bip;
    • Bip
    Bip bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-06-2024, 01:46:26
    #26
    HizliResim.Net
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzel mod ulaşabildiğin mod, ben henüz ulaşamadım birine. Kuzenim birisi hakkında şikayet konusu açtı, kuzenim lehine sonuclandı ve adama 48 saat içerisinde iade yapması gerektiği söylendi konu kilitlendi. 48 saat geçti, konu kilitli olduğu için konuya yazılmıyor. Report edin diyenler vardı, kuzen report etti 1 hafta oldu dönüş yok, ben de report ettim 1 hafta daha geçti dönüş yok. Kararı veren moderatöre kuzenim PM attı, dönüş yok. Kararı veren moderatöre 1 hafta sonra ben PM attım, dönüş yok. Kararı veren moderatöre 1 hafta sonra kendi iş için kullandığı profilinde yazan WhatsApp numarasına yazdım, dönüş yok. En son yine bir hafta geçti belki Coşkun görür dedim ona PM attım, yine dönüş yok. Sonuç olarak, adam hem banlanmadı hem de kuzenimin parasını vermedi. 3 ay oldu herhalde, forumda fink atıyor. Ne iade yaptı, ne de kuzenime herhangi bir şey yazdı. Bunu da modlar okuyor diye buraya yazmak istedim.
    Merhabalar,
    Kuzeniniz kimdir ?
    Bir PM de bana atın bakalım sorun neymiş yardımcı olalım
  • 09-06-2024, 02:09:49
    #27
    HizliResim.Net
    Şimdi arkadaşımızdan konunun detayını öğrendik ve inceledik durum şudur:

    Bir şikayet konusu açılıyor şikayet konusunu açan üye konuyla ilgilenmiyor konu sürekli askıda kalmış arkadaş konuyu açtıktan sonra uzun bir süre forum'a giriş yapmıyor ve konumla ilgilenilmedi diyor.

    Kusura bakmayın bir konu açıyorsanız konuyu sizin takip etmeniz gerekiyor yönetim sizin peşinizden koşamaz.


    Buyurun şikayet konusu sahibi olan kuzeninizin foruma giriş tarihleri





    https://www.r10.net/1087127778-post23.html





    Buyurun sizin reportlarınızın tarih ekran görüntüleri ve konu sahibi kuzeninizin online olma tarihlerine bakın ondan sonra bence yönetime suç atın.





    Burada gelip üyelerin konudan haberi olmadan yönetimi bu şekilde suçlamanız doğru değildir bir konu açıyorsanız konuya sahip çıkmanız gerekiyor aksi takdirde konu kapatılır ve hak iddia edemezsiniz.