Merhaba Değerli R10 Üyeleri Gece Gece Neden Bu Konuyu Acıyorum Bilmiyorum Fakat Bi Rekabet Oluşsun İstiyorum
Sizlerin R10 Gecmisiniz Boyunca Size Yardım Eden Veyahut Gece Olmasına Rağmen Anında Bakmasıyla En Değerli Moderatör Kim
Ben Kişisel Kararım
@Engin; Hocam Başım Dara Düştüğünde (Kararsız Kaldığımda) Yazdığımda 5 Dakka Geçmeden Cevap Veriyor
Diğer Moderatörlerin de Hakkı Yenmez Başta Coşkun Abi Olmak Üzere Tüm Moderatörlere Hayırlı Geceler,Kolay Görevler.
Değerli kardeşim teşekkürler
Burada bulunan yöneticiler her zaman siz değerli üyelere yardımcı olmak için vardırlar,
Zaten görevini yapmayan ve sizlere yardımcı olmayan yöneticiler yönetim kadrosunda kalamazlar, bunu tüm yönetici arkadaşlarda biliyor.
Ben elimden geldiğince sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum, ne zaman bir sorun veya sıkıntınız olursa her zaman çekinmeden yazabilirsiniz.