Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En güzel mod ulaşabildiğin mod, ben henüz ulaşamadım birine. Kuzenim birisi hakkında şikayet konusu açtı, kuzenim lehine sonuclandı ve adama 48 saat içerisinde iade yapması gerektiği söylendi konu kilitlendi. 48 saat geçti, konu kilitli olduğu için konuya yazılmıyor. Report edin diyenler vardı, kuzen report etti 1 hafta oldu dönüş yok, ben de report ettim 1 hafta daha geçti dönüş yok. Kararı veren moderatöre kuzenim PM attı, dönüş yok. Kararı veren moderatöre 1 hafta sonra ben PM attım, dönüş yok. Kararı veren moderatöre 1 hafta sonra kendi iş için kullandığı profilinde yazan WhatsApp numarasına yazdım, dönüş yok. En son yine bir hafta geçti belki Coşkun görür dedim ona PM attım, yine dönüş yok. Sonuç olarak, adam hem banlanmadı hem de kuzenimin parasını vermedi. 3 ay oldu herhalde, forumda fink atıyor. Ne iade yaptı, ne de kuzenime herhangi bir şey yazdı. Bunu da modlar okuyor diye buraya yazmak istedim.
Merhabalar,
Kuzeniniz kimdir ?
Bir PM de bana atın bakalım sorun neymiş yardımcı olalım