Değerli kardeşim teşekkürler
Burada bulunan yöneticiler her zaman siz değerli üyelere yardımcı olmak için vardırlar,
Zaten görevini yapmayan ve sizlere yardımcı olmayan yöneticiler yönetim kadrosunda kalamazlar, bunu tüm yönetici arkadaşlarda biliyor.
Ben elimden geldiğince sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum, ne zaman bir sorun veya sıkıntınız olursa her zaman çekinmeden yazabilirsiniz.
Eyvallah Abi Sagolasin Hayırlı Görevler