Şimdi arkadaşımızdan konunun detayını öğrendik ve inceledik durum şudur:
Bir şikayet konusu açılıyor şikayet konusunu açan üye konuyla ilgilenmiyor konu sürekli askıda kalmış arkadaş konuyu açtıktan sonra uzun bir süre forum'a giriş yapmıyor ve konumla ilgilenilmedi diyor.
Kusura bakmayın bir konu açıyorsanız konuyu sizin takip etmeniz gerekiyor yönetim sizin peşinizden koşamaz.
Buyurun şikayet konusu sahibi olan kuzeninizin foruma giriş tarihleri
https://www.r10.net/1087127778-post23.html
Buyurun sizin reportlarınızın tarih ekran görüntüleri ve konu sahibi kuzeninizin online olma tarihlerine bakın ondan sonra bence yönetime suç atın.
Burada gelip üyelerin konudan haberi olmadan yönetimi bu şekilde suçlamanız doğru değildir bir konu açıyorsanız konuya sahip çıkmanız gerekiyor aksi takdirde konu kapatılır ve hak iddia edemezsiniz.