• 06-06-2024, 14:22:55
    #10
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu açılırdı daha yarım dakika dolmadan girerdim gusion hocamın mesajı olurdu öyle de hızlıydı yani her konuda mesajı vardı
    Görünür olmak için mi yapıyordu bunu acaba? R10'da mesaj sayısı kasmanın avantajı ne ki? FrmTR mi burası?
  • 06-06-2024, 14:23:01
    #11
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey maşallah adam 3 yılda 9K mesajı var, 2018'den beri üyeyim daha 1.000 mesajım yok.
    2 ayda 1200 mesajım var
  • 06-06-2024, 14:23:35
    #12
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünür olmak için mi yapıyordu bunu acaba? R10'da mesaj sayısı kasmanın avantajı ne ki? FrmTR mi burası?
    EÄŸlenceli 😀
  • 06-06-2024, 14:24:13
    #13
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünür olmak için mi yapıyordu bunu acaba? R10'da mesaj sayısı kasmanın avantajı ne ki? FrmTR mi burası?
    O kadar benim de bilgim yok hocam belki @ademakcan; hocam bilir
  • 06-06-2024, 14:28:06
    #14
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünür olmak için mi yapıyordu bunu acaba? R10'da mesaj sayısı kasmanın avantajı ne ki? FrmTR mi burası?
    Tabii ki hocam, banneri gözüküyordu. Orada da hizmetlerini tanıtıyordu.
    Çok mantıklı bir yöntem aslında
  • 06-06-2024, 14:29:25
    #15
    Growth Manager
    severim kendisini, inşallah buralardadır.
  • 06-06-2024, 14:32:39
    #16
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    severim kendisini, inşallah buralardadır.
    Askere gitmiÅŸ dediler de bilmiyorum hocam 😅
  • 06-06-2024, 15:50:59
    #17
    Misafir;
  • 06-06-2024, 15:52:15
    #18
    bir tane daha var o bahsi geçenden daha fena.