Konu
Bu üyenin ismi neydi ?
06-06-2024, 14:28:06
#14
kriptokulu
Lawliet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görünür olmak için mi yapıyordu bunu acaba? R10'da mesaj sayısı kasmanın avantajı ne ki? FrmTR mi burası?
Tabii ki hocam, banneri gözüküyordu. Orada da hizmetlerini tanıtıyordu.
Çok mantıklı bir yöntem aslında