Konu
Bu üyenin ismi neydi ?
06-06-2024, 14:23:35
#12
buraxklc
Lawliet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görünür olmak için mi yapıyordu bunu acaba? R10'da mesaj sayısı kasmanın avantajı ne ki? FrmTR mi burası?
Eğlenceli 😀