Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görünür olmak için mi yapıyordu bunu acaba? R10'da mesaj sayısı kasmanın avantajı ne ki? FrmTR mi burası?
O kadar benim de bilgim yok hocam belki @ademakcan; hocam bilir