trendyol satıcı kar hesaplama
38
●2.362
- 07-06-2024, 03:19:56%15 iade oranı %23.39 komisyon + yurtdışı iade bedelleri + kargo bedelleri + yurtdışı/yurtiçi hizmet bedelleri vss derken 300₺ ye aldığım ürünü 1000₺ ye sattığım halde kar oranları tatmin etmiyor. Siz bu fiyatlarla nasıl ticaret yapıyorsunuz hayretler içindeyim.
- 07-06-2024, 08:56:07Ben bu hatayı yaptım. Sattığınız ürünü bırakıp farklı ürünlere geçiş yapın. Bu kadar düşük kâr oranları ile ticaret yaparsanız fazla dayanamazsınız. 1 ürün maliyeti kadar kâr bırakmalı ki çark rahat dönsün. Benimle aynı tarihte satışa başlayan satıcıların hepsi kapattı. 1-2 lira kârla ürün satıyorlardı. O zamanlar kargo 12 liraydı. Bir iade gelse 12 satışın kârı olmuyordu. Kaldı ki siz ambalaj maliyetini bile hesaba katmamışsınız.
- 07-06-2024, 09:56:40Üreticiden direkt 80 tl'ye alınan ürünü 299 tl'ye satarken,aynı ürünü aynı üreticiden alıp 189 tl'ye satanlar yüzünden ben bıraktım bu platformu.İade,kargo,komisyon derken zaten para kazanmıyorsun,bir de bu iş bilmeyen insanlar ile uğraşmaktan yoruldum.Çoğu hesap yapmayı bilmiyor,50 tl'ye aldığımız ürünü 80 tl'ye satan var.
- 07-06-2024, 11:33:25hocam ben de satmak isterim yüksek kar oranlarıyla fakat aynı veya benzer ürünler çok ucuz fiyatlara satılıyor dolayısıyla ben sattığım fiyatı yükseltirsem hiç satış yapamamEmreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2024, 14:43:05Siz ürünü %22,5 komisyonla satıyorsunuz ya. O adamlar artık o kadar çok satış rakamlarına ulaşıyorlarki genelde odedikleri komisyon 6.7 civarı komisyon oranları oluyor. O yüzden siz rekabet edemiyorsunuz. O adamlar iadede dahi barem desteği alıyorlar siz almıyorsunuz. Ticaret seviyeleri 2yi 3 ü gördüğü için hep düşük komisyon ödüyorlar siz gene yüksek komisyon ödüyorsunuz, Reklam desteği alıyorlar siz almıyorsunuz bu tarz şeylerden dolayı rekabet edemezsinizwappeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2024, 21:56:48O zaman bi excell paylassanda birde ordan fiyat tarasak 😂SmallVenti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2024, 00:06:00Trendyolda yüksek fiyatlı ürünlerden kar edilebilir.Bir ürünü 3000 tl ye alıp 5000 tl ye satarsanız kar edersiniz.300 tl ye alıp 700 tl ye bile satsanız kar edemeyebilirsiniz.
Mesele kar yüzdeniz değil.Kar tutarınız. - 08-06-2024, 00:07:06yüksek kar oranı ile satmak için ürünün benzeri yada alternatifleri olmaması lazım hocam benim sattığım ürünün benzerleri düşük fiyata satılıyor dolayısıyla ben yüksek fiyat koydugum zaman satış imkanı düşüyorhakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle