Bana kalan para 60TL.
Ürün 200TL altı olduğu için kargo bedeli alıcıya yansıtılıyor fakat barem altı kargo diye birşey var ve bizde kargo bedeli ödüyoruz.

Aras kargo ile çalışıyorum bu tabloya göre kdv dahil 31 TL kargo bedeli yansıtılıcak.(kdv hariç 25,83)
Sattıgım ürünün bedeli 50TL kdv dahil. kdv hariç 42TL
60-31=29TL bana üründen bana kalan para 29TL
kdvlerin hepsini giderden düşer isek,
ürün bedeli : 42TL
ürünü sattıgım kdv dahil fiyat 100TL, kdv bedeli 16,67 giderden düşer isek,
100TL - 23TL komisyon bedeli = 77TL
77 TL - BAREM KARGO BEDELİ(25,83) = 51,17 TL
BİR ÜRÜNDEN KALAN PARA 9TL
51-42= 9TL
eğer ptt ile çalışırsam -19,58 = 57,42
bir üründen kalan para 15,42
hizmet bedelini de katarsak
15,42-6= 9,42 TL
Şimdi asıl sormak istediğim soru aşağıdaki hesaplama aracına göre birde hizmet bedeli ekleniyor buna göre kar 3TL oluyor.
bu hizmet bedeli sadece 200TL üzeri alışverişlerde kargo bedeli tamamen satıcıya yansıtıldığında olan birşey değil mi yoksa tüm ürünlerde mi yansıtılıyor?

