Üreticiden direkt 80 tl'ye alınan ürünü 299 tl'ye satarken,aynı ürünü aynı üreticiden alıp 189 tl'ye satanlar yüzünden ben bıraktım bu platformu.İade,kargo,komisyon derken zaten para kazanmıyorsun,bir de bu iş bilmeyen insanlar ile uğraşmaktan yoruldum.Çoğu hesap yapmayı bilmiyor,50 tl'ye aldığımız ürünü 80 tl'ye satan var.