wappeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben de satmak isterim yüksek kar oranlarıyla fakat aynı veya benzer ürünler çok ucuz fiyatlara satılıyor dolayısıyla ben sattığım fiyatı yükseltirsem hiç satış yapamam
Siz ürünü %22,5 komisyonla satıyorsunuz ya. O adamlar artık o kadar çok satış rakamlarına ulaşıyorlarki genelde odedikleri komisyon 6.7 civarı komisyon oranları oluyor. O yüzden siz rekabet edemiyorsunuz. O adamlar iadede dahi barem desteği alıyorlar siz almıyorsunuz. Ticaret seviyeleri 2yi 3 ü gördüğü için hep düşük komisyon ödüyorlar siz gene yüksek komisyon ödüyorsunuz, Reklam desteği alıyorlar siz almıyorsunuz bu tarz şeylerden dolayı rekabet edemezsiniz