Ben bu hatayı yaptım. Sattığınız ürünü bırakıp farklı ürünlere geçiş yapın. Bu kadar düşük kâr oranları ile ticaret yaparsanız fazla dayanamazsınız. 1 ürün maliyeti kadar kâr bırakmalı ki çark rahat dönsün. Benimle aynı tarihte satışa başlayan satıcıların hepsi kapattı. 1-2 lira kârla ürün satıyorlardı. O zamanlar kargo 12 liraydı. Bir iade gelse 12 satışın kârı olmuyordu. Kaldı ki siz ambalaj maliyetini bile hesaba katmamışsınız.