• 06-06-2024, 15:08:39
    #10
    Olay karışık anladığım kadarıyla hamallık
  • 06-06-2024, 15:18:37
    #11
    wappeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet bedeli tüm ürünlere dahilmiş. Kargo olarak ptt veya trendyol express kullanıldığı zaman daha çok kar elde ediyorsun
    Anladim hocam ptt kargo kullanicaz yada exprrss mecbur. Bu sadece 200 tl alti sepetler icin gecerli dimi hocam ?
  • 06-06-2024, 16:05:04
    #12
    MadLen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladim hocam ptt kargo kullanicaz yada exprrss mecbur. Bu sadece 200 tl alti sepetler icin gecerli dimi hocam ?
    Trendyol express kargo seçeneği belli bir seviyeden sonra açılıyormuş. Barem dediğim olay 200TL ve altı için evet
  • 06-06-2024, 17:05:45
    #13
    Uzun yıllardır Trendyol ve Hepsiburada'da satış yapıyorum, bu bahsettiğiniz tüm hesaplarımı günlük kendim yapıyorum. Aklınıza takılacak her şey için yardımcı olabilirim. Ücretsiz tabii ki 🙂
  • 06-06-2024, 17:10:21
    #14
    Olaya paketleme de dahil olunca, 50 TL'ye aldığınız ürünü 100 TLye satarsanız ZARARDASINIZ.
  • 06-06-2024, 19:09:15
    #15
    ben şu resimdeki kargoya takıldım.200tl altında kargo hem alıcıdan hem satıcıdan alınıyor,200tl üstünde sadece satıcıdan alınıyor.ben 200tl altı da,üstüde sattıgım hiç bi üründe 25-26tl kargo ödemedim.bu rakamları trendyolda panelinden mi aldınız yoksa kafadan,kendi hesaplarınız mı hocam?
  • 06-06-2024, 19:56:33
    #16
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şu resimdeki kargoya takıldım.200tl altında kargo hem alıcıdan hem satıcıdan alınıyor,200tl üstünde sadece satıcıdan alınıyor.ben 200tl altı da,üstüde sattıgım hiç bi üründe 25-26tl kargo ödemedim.bu rakamları trendyolda panelinden mi aldınız yoksa kafadan,kendi hesaplarınız mı hocam?
    200TL altı ürünlerde kargo bedelini alıcı öder fakat satıcıya da bir miktar ödeme kesilir barem ücreti altında hocam
  • 06-06-2024, 20:12:29
    #17
    agırlıgı,boyutu nerdeyse aynı 2 üründen birisini 197tl digeri 205tlye satıyorum.197tl lik ürüne 54tl kargo ödüyorum,205 tllik ürüne 57tl kargo ödüyorum aras kargoda.o yüzden dikkatimi çekti...
  • 06-06-2024, 20:17:19
    #18
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şu resimdeki kargoya takıldım.200tl altında kargo hem alıcıdan hem satıcıdan alınıyor,200tl üstünde sadece satıcıdan alınıyor.ben 200tl altı da,üstüde sattıgım hiç bi üründe 25-26tl kargo ödemedim.bu rakamları trendyolda panelinden mi aldınız yoksa kafadan,kendi hesaplarınız mı hocam?
    Size kesilen kargo faturalarını inceleyin hocam, herkes ödüyor bunu. Size ödenen hak edişte bunlar zaten düşülmüş oluyor. Hesabınızı yanlış yapmayın. Geçen aya kesilen kargo faturası;

    23,49 TL (KDV Dahil) Trendyol Express
    30,99 TL (KDV Dahil) Aras Kargo