fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben şu resimdeki kargoya takıldım.200tl altında kargo hem alıcıdan hem satıcıdan alınıyor,200tl üstünde sadece satıcıdan alınıyor.ben 200tl altı da,üstüde sattıgım hiç bi üründe 25-26tl kargo ödemedim.bu rakamları trendyolda panelinden mi aldınız yoksa kafadan,kendi hesaplarınız mı hocam?
Size kesilen kargo faturalarını inceleyin hocam, herkes ödüyor bunu. Size ödenen hak edişte bunlar zaten düşülmüş oluyor. Hesabınızı yanlış yapmayın. Geçen aya kesilen kargo faturası;

23,49 TL (KDV Dahil) Trendyol Express
30,99 TL (KDV Dahil) Aras Kargo