ben şu resimdeki kargoya takıldım.200tl altında kargo hem alıcıdan hem satıcıdan alınıyor,200tl üstünde sadece satıcıdan alınıyor.ben 200tl altı da,üstüde sattıgım hiç bi üründe 25-26tl kargo ödemedim.bu rakamları trendyolda panelinden mi aldınız yoksa kafadan,kendi hesaplarınız mı hocam?
200TL altı ürünlerde kargo bedelini alıcı öder fakat satıcıya da bir miktar ödeme kesilir barem ücreti altında hocam