ben şu resimdeki kargoya takıldım.200tl altında kargo hem alıcıdan hem satıcıdan alınıyor,200tl üstünde sadece satıcıdan alınıyor.ben 200tl altı da,üstüde sattıgım hiç bi üründe 25-26tl kargo ödemedim.bu rakamları trendyolda panelinden mi aldınız yoksa kafadan,kendi hesaplarınız mı hocam?