musaoztap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gözünü çizdirenler?
26
●906
- 06-06-2024, 00:15:08Fiyat aldınız mı hocam ?ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2024, 13:02:27Yorumları okudum da bayağı memnun herkes eğer fiyat alırsanız bana da haber ederseniz memnun olurumByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2024, 14:26:54Ben de yaptırdım. Samsun Dünyagözde. Hayatımda verdiğim en mantıklı karar olabilir çok memnunum. Fiyatını sonuna kadar hakediyor.
- 06-06-2024, 16:55:40ankasu, no touch, astigmat. 1.25 nuamraydı 0'a düştü. memnunum. sadece parlak ışıklara bakamıyorum. yunuslar araç içine el feneri tutunca bi sövmüyor değilimByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2024, 17:13:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Selamlar.ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda hastaneden çok doktor önemli hocam, çalışacağınız doktoru iyi araştırın, kendi doktorumu şahsen önerebilirim.
Gözünüzün durumunu doktor belirler, her göz her işe uygun olmayabiliyor, her göz sıfır veya 0.5 gibi numaralara düşecek diye de bir şey yok, bazı göz yapılarında / durumlarında çok fazla numara düşürülemeyebiliyor, bu sebepten baştada dediğim gibi doktoru iyi araştırın. - 06-06-2024, 17:28:52ben de düşünüyorum, ataşehir veni vici genel olarak tavsiye edilmiş. bir de belli bir yaşın altındaysanız yaptırmayın zaten göz dereceniz büyümeye devam ediyor diyorlar. bana 35 yaş dendi. 2 sene daha beklesem mi beklemesem mi kararsızım
yaptıran arkadaşlar 3 gün güneşe ve oda ışığına maruz kalmamanız gerekti ya, telefon pc ekranı falan onlar serbestmiydi?
Ataşehir veya pendik, sultanbeyli taraflarından doktor önerisine de açığım