ben de düşünüyorum, ataşehir veni vici genel olarak tavsiye edilmiş. bir de belli bir yaşın altındaysanız yaptırmayın zaten göz dereceniz büyümeye devam ediyor diyorlar. bana 35 yaş dendi. 2 sene daha beklesem mi beklemesem mi kararsızım

yaptıran arkadaşlar 3 gün güneşe ve oda ışığına maruz kalmamanız gerekti ya, telefon pc ekranı falan onlar serbestmiydi?

Ataşehir veya pendik, sultanbeyli taraflarından doktor önerisine de açığım