merhaba
Ankara veya başka bir yerde gözünü çizdirenlere sorum var şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
1- Hangi hastane de çizdirdiniz?
2- Hangi yöntemle? (no touch, lasik, smile)
3- gözünüz miyop astigmat veya hipermetrop? numara kaçtı kaça düştü ve memnun musunuz?
Selamlar.
Burda hastaneden çok doktor önemli hocam, çalışacağınız doktoru iyi araştırın, kendi doktorumu şahsen önerebilirim.
Gözünüzün durumunu doktor belirler, her göz her işe uygun olmayabiliyor, her göz sıfır veya 0.5 gibi numaralara düşecek diye de bir şey yok, bazı göz yapılarında / durumlarında çok fazla numara düşürülemeyebiliyor, bu sebepten baştada dediğim gibi doktoru iyi araştırın.