ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba

Ankara veya başka bir yerde gözünü çizdirenlere sorum var şimdiden cevaplarınız için teşekkürler

1- Hangi hastane de çizdirdiniz?

2- Hangi yöntemle? (no touch, lasik, smile)

3- gözünüz miyop astigmat veya hipermetrop? numara kaçtı kaça düştü ve memnun musunuz?
ankasu, no touch, astigmat. 1.25 nuamraydı 0'a düştü. memnunum. sadece parlak ışıklara bakamıyorum. yunuslar araç içine el feneri tutunca bi sövmüyor değilim