• 04-06-2024, 22:50:32
    #1
    Merhaba, bir yakınımda bu sıkıntı var ve geceleri çok zor uyuyor. Şu anda lyrica ve parkipex gibi ağır ilaçlar kullanıyor.

    Bu hastalık hakkında bilgisi olan var mı? Yaşayan varsa öneride bulunabilir mi?
  • 04-06-2024, 22:53:31
    #2
    Babamda da var bende de olduğunu düşünüyorum fakat o kadar sık değil. Tek önerim var bolca soda ve bacakları sıcak tutmak. Babam bir çok ilacı kullanmasına rağmen çözüm bulamadı. Hava 40 derecede olsa tuttuğu zaman sıcak su torbası ile uyumak zorunda kalıyor.
  • 04-06-2024, 22:55:36
    #3
    lyrica kaclık yazmıs ki? normalde agır ağrıları olan insanlara yazıyorlar
  • 04-06-2024, 22:55:44
    #4
    YasinBoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamda da var bende de olduğunu düşünüyorum fakat o kadar sık değil. Tek önerim var bolca soda ve bacakları sıcak tutmak. Babam bir çok ilacı kullanmasına rağmen çözüm bulamadı. Hava 40 derecede olsa tuttuğu zaman sıcak su torbası ile uyumak zorunda kalıyor.
    Teşekkürler hocam, ileteceğim kendisine.

    Babanıza ve size geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda atlatırsınız
  • 04-06-2024, 22:56:13
    #5
    Platin üye
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, çok yakınımda bu sıkıntı var ve geceleri çok zor uyuyor. Şu anda lyrica ve parkipex gibi ağır ilaçlar kullanıyor.

    Bu hastalık hakkında bilgisi olan var mı? Yaşayan varsa öneride bulunabilir mi?
    Yıllarca bu hastalığı çektim. Maalesef bu hastalığın çözümü yok. Rahat uyuyabilmek için dakikalarca evde gezindiğimi biliyorum. Bir ilaç vermişti doktor ama adını unuttum. O ilacı kullandıktan bu yana hiçbir şekilde HBS çekmedim son 2 yıldır maşallah. E-Nabız da duruyorsa bakacağım ilacın ismini söylerim bulursam
  • 04-06-2024, 22:58:54
    #6
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lyrica kaclık yazmıs ki? normalde agır ağrıları olan insanlara yazıyorlar
    Hocam o kadar kötü bir his ki gece 3 4 farketmez tuttuğu zaman ya bacaklarınızı döverken bulursunuz kendinizi yada evde tur atmaya başlarsınız
  • 04-06-2024, 22:59:28
    #7
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lyrica kaclık yazmıs ki? normalde agır ağrıları olan insanlara yazıyorlar
    Öyleymiş hocam yeni öğrendim bende.



    seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllarca bu hastalığı çektim. Maalesef bu hastalığın çözümü yok. Rahat uyuyabilmek için dakikalarca evde gezindiğimi biliyorum. Bir ilaç vermişti doktor ama adını unuttum. O ilacı kullandıktan bu yana hiçbir şekilde HBS çekmedim son 2 yıldır maşallah. E-Nabız da duruyorsa bakacağım ilacın ismini söylerim bulursam
    Hocam bekliyorum, unutmayın lütfen. Teşekkür ederim şimdiden.
  • 04-06-2024, 23:00:37
    #8
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyleymiş hocam yeni öğrendim bende.





    Hocam bekliyorum, unutmayın lütfen. Teşekkür ederim şimdiden.
    mucididirrrrrrr aylık 3 kutumu
  • 04-06-2024, 23:02:18
    #9
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mucididirrrrrrr aylık 3 kutumu
    Tam anlamadım hocam, ne sıklıkla kullandığını bilmiyorum