Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lyrica kaclık yazmıs ki? normalde agır ağrıları olan insanlara yazıyorlar
Öyleymiş hocam yeni öğrendim bende.



seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllarca bu hastalığı çektim. Maalesef bu hastalığın çözümü yok. Rahat uyuyabilmek için dakikalarca evde gezindiğimi biliyorum. Bir ilaç vermişti doktor ama adını unuttum. O ilacı kullandıktan bu yana hiçbir şekilde HBS çekmedim son 2 yıldır maşallah. E-Nabız da duruyorsa bakacağım ilacın ismini söylerim bulursam
Hocam bekliyorum, unutmayın lütfen. Teşekkür ederim şimdiden.