lyrica kaclık yazmıs ki? normalde agır ağrıları olan insanlara yazıyorlar
Öyleymiş hocam yeni öğrendim bende.
Yıllarca bu hastalığı çektim. Maalesef bu hastalığın çözümü yok. Rahat uyuyabilmek için dakikalarca evde gezindiğimi biliyorum. Bir ilaç vermişti doktor ama adını unuttum. O ilacı kullandıktan bu yana hiçbir şekilde HBS çekmedim son 2 yıldır maşallah. E-Nabız da duruyorsa bakacağım ilacın ismini söylerim bulursam
Hocam bekliyorum, unutmayın lütfen. Teşekkür ederim şimdiden.