Merhaba, çok yakınımda bu sıkıntı var ve geceleri çok zor uyuyor. Şu anda lyrica ve parkipex gibi ağır ilaçlar kullanıyor.
Bu hastalık hakkında bilgisi olan var mı? Yaşayan varsa öneride bulunabilir mi?
Yıllarca bu hastalığı çektim. Maalesef bu hastalığın çözümü yok. Rahat uyuyabilmek için dakikalarca evde gezindiğimi biliyorum. Bir ilaç vermişti doktor ama adını unuttum. O ilacı kullandıktan bu yana hiçbir şekilde HBS çekmedim son 2 yıldır maşallah. E-Nabız da duruyorsa bakacağım ilacın ismini söylerim bulursam