YasinBoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babamda da var bende de olduğunu düşünüyorum fakat o kadar sık değil. Tek önerim var bolca soda ve bacakları sıcak tutmak. Babam bir çok ilacı kullanmasına rağmen çözüm bulamadı. Hava 40 derecede olsa tuttuğu zaman sıcak su torbası ile uyumak zorunda kalıyor.
Teşekkürler hocam, ileteceğim kendisine.

Babanıza ve size geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda atlatırsınız