• 04-06-2024, 19:32:55
    #1
    Merhaba, tanıdıgım 2 kişj dükkanımın önünde kavga ettiler. Biri diğerine deynekle vurdu. Yaralanan kişiye yardımcı olmak amacı ile kamera kaydını yaralanan kişi ile paylaştım. Benim yaptiğim suçmudur? Yoksa kamera kaydini polismi alması gerekliydi?
  • 04-06-2024, 19:44:52
    #2
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, tanıdıgım 2 kişj dükkanımın önünde kavga ettiler. Biri diğerine deynekle vurdu. Yaralanan kişiye yardımcı olmak amacı ile kamera kaydını yaralanan kişi ile paylaştım. Benim yaptiğim suçmudur? Yoksa kamera kaydini polismi alması gerekliydi?
    Davacı olma durumunda mecburen şahitlik etmeniz gerekebilir. Olaya görgü tanığısınız.
  • 04-06-2024, 19:46:32
    #3
    Growth Manager
    çok geçmiş olsun hocam.
  • 04-06-2024, 19:48:51
    #4
    keşke ayırmaya çalışsaydın hocam kavgayı btm ile iyileşir raporu alırsa yaralanan kişi cagırmazlar btm acılımı basit tıpbi müdahale
  • 04-06-2024, 20:14:37
    #5
    Geçmiş olsun.
  • 04-06-2024, 20:15:36
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke ayırmaya çalışsaydın hocam kavgayı btm ile iyileşir raporu alırsa yaralanan kişi cagırmazlar btm acılımı basit tıpbi müdahale
    Ayırmaya çalışanların başına neler geliyor. İyi ki girmemiş araya.
  • 04-06-2024, 20:28:47
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayırmaya çalışanların başına neler geliyor. İyi ki girmemiş araya.
    kavga var araya girecek kavga var girmeyecek onu düşünemiyorsan zaten kenardan gitmeniz en mantıklısı 5-10 kavga ayırdırğımı biliyorum silahsız bıcaksız e yani bıçağın silahın üstüne de gidilmez
  • 04-06-2024, 20:29:59
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kavga var araya girecek kavga var girmeyecek onu düşünemiyorsan zaten kenardan gitmeniz en mantıklısı 5-10 kavga ayırdırğımı biliyorum silahsız bıcaksız e yani bıçağın silahın üstüne de gidilmez
    Kenardan gidiyorum zaten beni ilgilendirmez kimden ne çıkacağı belli olmaz.
    • narcos44
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-06-2024, 20:32:16
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kenardan gidiyorum zaten beni ilgilendirmez kimden ne çıkacağı belli olmaz.
    bu iş uzar hocam herkesin felsefesi vardır diyelim yada kendi doğruları ben sanada hak veriyorum ortalık iyi değil ben kendi tarzımı izah ettim