Merhaba, tanıdıgım 2 kişj dükkanımın önünde kavga ettiler. Biri diğerine deynekle vurdu. Yaralanan kişiye yardımcı olmak amacı ile kamera kaydını yaralanan kişi ile paylaştım. Benim yaptiğim suçmudur? Yoksa kamera kaydini polismi alması gerekliydi?
Davacı olma durumunda mecburen şahitlik etmeniz gerekebilir. Olaya görgü tanığısınız.