Ayırmaya çalışanların başına neler geliyor. İyi ki girmemiş araya.
kavga var araya girecek kavga var girmeyecek onu düşünemiyorsan zaten kenardan gitmeniz en mantıklısı 5-10 kavga ayırdırğımı biliyorum silahsız bıcaksız e yani bıçağın silahın üstüne de gidilmez