Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kavga var araya girecek kavga var girmeyecek onu düşünemiyorsan zaten kenardan gitmeniz en mantıklısı 5-10 kavga ayırdırğımı biliyorum silahsız bıcaksız e yani bıçağın silahın üstüne de gidilmez
Kenardan gidiyorum zaten beni ilgilendirmez kimden ne çıkacağı belli olmaz.