• 04-06-2024, 00:37:10
    #37
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etlisini yemiyorum. etsizide kısır gibi oluyor bir nevi.kısır yemek daha güzel geliyor bana.
    Etsiz olupta çok lezzetli çiğköfteler var. Yanına eklediğiniz ürünlere göre de daha güzel olabiliyor. 😉
  • 04-06-2024, 00:42:13
    #38
    Kurumsal PLUS
    Severim de param yok
  • 04-06-2024, 08:23:15
    #39
    Evet severim.
    Kapalı renk olanlardan.
    Evde.

    Ama maalesef bu aralar normal etten daha pahalı olmuş kilosu. O yüzden bakliyata et parası veresim gelmiyor.
  • 04-06-2024, 09:20:39
    #40
    Zekovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet severim.
    Kapalı renk olanlardan.
    Evde.

    Ama maalesef bu aralar normal etten daha pahalı olmuş kilosu. O yüzden bakliyata et parası veresim gelmiyor.
    Fiyat konusunda sadece çiğköfte değil her yemek uçmuş durumda.
  • 05-06-2024, 13:42:01
    #41
    Ismarlarsanız çok severim 😅
  • 05-06-2024, 14:24:15
    #42
    Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ismarlarsanız çok severim 😅
    Yani kendiniz kendinize alsanız güzel olmayacak 😀
  • 05-06-2024, 14:24:51
    #43
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kendiniz kendinize alsanız güzel olmayacak 😀

    😅😅 bedava sirke baldan tatlı geliyor be hocam

    Ama full severim
  • 05-06-2024, 14:30:02
    #44
    Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😅😅 bedava sirke baldan tatlı geliyor be hocam

    Ama full severim
    Meşhur bir söz var ; tanıdığın kişiden zehir olsa iç, tanımadığın kişiden bal olsa yeme 😅😅

    Çiğköfte ısmarlama olacak, hem de ful artı ful 😆
  • 05-06-2024, 14:33:03
    #45
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meşhur bir söz var ; tanıdığın kişiden zehir olsa iç, tanımadığın kişiden bal olsa yeme 😅😅

    Çiğköfte ısmarlama olacak, hem de ful artı ful 😆
    Miss gibi olur 🥹🥹