Zekovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet severim.
Kapalı renk olanlardan.
Evde.

Ama maalesef bu aralar normal etten daha pahalı olmuş kilosu. O yüzden bakliyata et parası veresim gelmiyor.
Fiyat konusunda sadece çiğköfte değil her yemek uçmuş durumda.