eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
etlisini yemiyorum. etsizide kısır gibi oluyor bir nevi.kısır yemek daha güzel geliyor bana.
Etsiz olupta çok lezzetli çiğköfteler var. Yanına eklediğiniz ürünlere göre de daha güzel olabiliyor. 😉