• 30-05-2024, 16:44:05
    #1
    selamlar,

    biraz önce karakoldan arandım ifade için çağırıyorlar, yarın öğleden önce gelin dedi.

    Konu ne dediğimde dosyayı UYAP tan indirip bakacağız gibisinden bir şeyler söyledi tam anlamadım.

    Yaşayan var mı? İster istemez bir stres bastı içimi.

    Suçlu olsaydım direkt olarak tutuklarlardı diye düşünüyorum. Öneriniz veya fikriniz nedir?

    GÜNCELLEME:
    2022 tarihinde papara hesabıma bir şahıs 689₺ para göndermiş, bunun için ifadeye çagırmışlar.

    Parayi gonderen sahisi da tanimiyorum, paranin neden geldigini de bilmiyorum hatirlamiyorum diyerek ifade verdim. Çünkü öyle.
  • 30-05-2024, 16:45:59
    #2
    Hocam karakol'a gitmekten korkmayın herkesin durumu farklı size buradan yardımcı olamaz kimse
  • 30-05-2024, 16:46:09
    #3
    Daha önce bozum yaptınız mı? Banka hesabınızı kiraladınız mı? Tanımadığınız birinden ödeme aldınız mı?
  • 30-05-2024, 16:47:04
    #4
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce bozum yaptınız mı? Banka hesabınızı kiraladınız mı? Tanımadığınız birinden ödeme aldınız mı?
    Bozum yapmadim, banka hesabi kiralamadim.
    Ödemelerimi binance üzerinden aliyorum.
  • 30-05-2024, 16:47:17
    #5
    İfadenizi alıp geri yollarlar
  • 30-05-2024, 16:48:13
    #6
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bozum yapmadim, banka hesabi kiralamadim.
    Ödemelerimi binance üzerinden aliyorum.
    O zaman korkacak birşey yok.
    Üstteki hocam dediği gibi herkesin durumu farklıdır, gidip net bilgiyi alabilirsiniz.
  • 30-05-2024, 16:50:17
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Uyap'tan kontrol edin hakkınızda açılmış bir dava v.s. var mı.

    Görünmüyorsa detayları mecburen karakolda öğrenirsiniz. İnternet siteniz var mı?
  • 30-05-2024, 16:50:34
    #8
    Turkic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-devlete girip adınıza açılmış veya müdahil olduğunuz bir dava var mı diye baktınız mı?
    uyapa girdim ancak çok karışık, bana adım adım nasil bakacagimi anlatma imkaniniz var mi hocam
  • 30-05-2024, 16:51:31
    #9
    İlk ifade olacağı için sakın ve düşünerek söyleyin
    Sonra mahkemede böyle demiştiniz derler🤣🤣