Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bozum yapmadim, banka hesabi kiralamadim.
Ödemelerimi binance üzerinden aliyorum.
O zaman korkacak birşey yok.
Üstteki hocam dediği gibi herkesin durumu farklıdır, gidip net bilgiyi alabilirsiniz.