Konu
Karakoldan İfadeye Çagırdılar
30-05-2024, 16:48:13
#6
iso39
Lusy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bozum yapmadim, banka hesabi kiralamadim.
Ödemelerimi binance üzerinden aliyorum.
O zaman korkacak birşey yok.
Üstteki hocam dediği gibi herkesin durumu farklıdır, gidip net bilgiyi alabilirsiniz.