MaxKreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam,
Geçmiş olsun bu arada,
Kendinizi nasıl akladınız acaba aldığınız paraya fatura vs. kesiyor muydunuz
savunmam iyiydi. Fatura kesmediğimi belirterek savunmamı güçlendirdim. Hukukta çok açık var...