selamlar,
biraz önce karakoldan arandım ifade için çağırıyorlar, yarın öğleden önce gelin dedi.
Konu ne dediğimde dosyayı UYAP tan indirip bakacağız gibisinden bir şeyler söyledi tam anlamadım.
Yaşayan var mı? İster istemez bir stres bastı içimi.
Suçlu olsaydım direkt olarak tutuklarlardı diye düşünüyorum. Öneriniz veya fikriniz nedir?
GÜNCELLEME:
2022 tarihinde papara hesabıma bir şahıs 689₺ para göndermiş, bunun için ifadeye çagırmışlar.
Parayi gonderen sahisi da tanimiyorum, paranin neden geldigini de bilmiyorum hatirlamiyorum diyerek ifade verdim. Çünkü öyle.