• 30-05-2024, 07:18:14
    #1
    merhaba hocalarım herkese günaydın ,

    bu sene yks sınavına gireceğim , şuanki netlerim TYT 80-90 civarı AYT 25-30 civarı . ( bu sene bazı sıkıntılardan dolayı ayt konularının çoğunu yetiştiremedim )
    Bu netlerle istediğim okul gelmiyor sizce mezuna kalmak mantıklımı ? mezuna daha önce kalan arkadaşlar bilgi verirse daha iyi olur

    Ama 1 yıl boyunca günde 10 saat + ders çalışmaktan bıkmış durumdayım her gün masanın başında ders çalışırken uyuya kalıyorum Bunu 1 yıl daha devam ettirirmiyim bilmiyorum.
    İstediğim bölüm : Bilgisayar / yazılım Mühendisliği
  • 30-05-2024, 07:30:08
    #2
    Tacest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocalarım herkese günaydın ,

    bu sene yks sınavına gireceğim , şuanki netlerim TYT 80-90 civarı AYT 25-30 civarı . ( bu sene bazı sıkıntılardan dolayı ayt konularının çoğunu yetiştiremedim )
    Bu netlerle istediğim okul gelmiyor sizce mezuna kalmak mantıklımı ? mezuna daha önce kalan arkadaşlar bilgi verirse daha iyi olur

    Ama 1 yıl boyunca günde 10 saat + ders çalışmaktan bıkmış durumdayım her gün masanın başında ders çalışırken uyuya kalıyorum Bunu 1 yıl daha devam ettirirmiyim bilmiyorum.
    İstediğim bölüm : Bilgisayar / yazılım Mühendisliği
    Bu sene lisans bölümünden mezun olup , öğretmenlik için formasyon alacağım. Benden size tavsiye, bu sene kazanıp okumaya bakın. Her sene çok ama çok zorlaşıyor. Örnek 2022'de DGS ile 8 bin sıralama ile alan özel eğitim, Bu sene 3-4 bin ile alacak
  • 30-05-2024, 07:55:21
    #3
    İstediğiniz bölüm için bir yıl kalmak istemediğiniz bölümde okuyup mezun olmak için kendinizi paralamaktan bin kat mantıklı. Bu sene olmazsa kesinlikle mezuna kalın.
  • 30-05-2024, 08:30:01
    #4
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğiniz bölüm için bir yıl kalmak istemediğiniz bölümde okuyup mezun olmak için kendinizi paralamaktan bin kat mantıklı. Bu sene olmazsa kesinlikle mezuna kalın.
    Hocam Bilgisayar mühendisliği dışında okumam zaten benim istediğim yer 9 eylül ( izmir ) di Malesef orası büyük ihtimalle gelemiyecek bende aynı bölümde daha düşük yerlere gideceğim eğer mezuna bırakmazsam
  • 30-05-2024, 08:41:28
    #5
    Her zaman istediğin yer için çabala geçen sene aldığım sıralamaya sevindim ailem baskı kurup istemediğim bölüme yolladı şu an zar zor da olsa idare etmeye çalışıyorum fakat gerçekte istediğim bölüm kesinlikle bu değildi o yüzden hocam sevdiğiniz şeyler için gerekirse 2 sene bile mezuna kalın sonunda mutlu olacaksınız bu size yeter.
  • 30-05-2024, 12:15:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Eğer istediğin yer olacak ise; bir sene kayıp için 30 yıl sevmediğin bir meslek yapmamayı tercih edeceksin.