Her zaman istediğin yer için çabala geçen sene aldığım sıralamaya sevindim ailem baskı kurup istemediğim bölüme yolladı şu an zar zor da olsa idare etmeye çalışıyorum fakat gerçekte istediğim bölüm kesinlikle bu değildi o yüzden hocam sevdiğiniz şeyler için gerekirse 2 sene bile mezuna kalın sonunda mutlu olacaksınız bu size yeter.