merhaba hocalarım herkese günaydın ,

bu sene yks sınavına gireceğim , şuanki netlerim TYT 80-90 civarı AYT 25-30 civarı . ( bu sene bazı sıkıntılardan dolayı ayt konularının çoğunu yetiştiremedim )
Bu netlerle istediğim okul gelmiyor sizce mezuna kalmak mantıklımı ? mezuna daha önce kalan arkadaşlar bilgi verirse daha iyi olur

Ama 1 yıl boyunca günde 10 saat + ders çalışmaktan bıkmış durumdayım her gün masanın başında ders çalışırken uyuya kalıyorum Bunu 1 yıl daha devam ettirirmiyim bilmiyorum.
İstediğim bölüm : Bilgisayar / yazılım Mühendisliği