merhaba hocalarım herkese günaydın ,
bu sene yks sınavına gireceğim , şuanki netlerim TYT 80-90 civarı AYT 25-30 civarı . ( bu sene bazı sıkıntılardan dolayı ayt konularının çoğunu yetiştiremedim

)
Bu netlerle istediğim okul gelmiyor sizce mezuna kalmak mantıklımı ? mezuna daha önce kalan arkadaşlar bilgi verirse daha iyi olur
Ama 1 yıl boyunca günde 10 saat + ders çalışmaktan bıkmış durumdayım her gün masanın başında ders çalışırken uyuya kalıyorum Bunu 1 yıl daha devam ettirirmiyim bilmiyorum.
İstediğim bölüm : Bilgisayar / yazılım Mühendisliği
Bu sene lisans bölümünden mezun olup , öğretmenlik için formasyon alacağım. Benden size tavsiye, bu sene kazanıp okumaya bakın. Her sene çok ama çok zorlaşıyor. Örnek 2022'de DGS ile 8 bin sıralama ile alan özel eğitim, Bu sene 3-4 bin ile alacak