• 29-05-2024, 21:02:13
    #1
    Cantabo No Setup Fee dönemine girdi yine aktif hali hazırda Hetzner kullanıyorum ama aylık ödeme planı hiç hoşuma gitmiyor

    takip etmek ödemek biraz sıkıntılı. bir sefer ödeme yapıp arkama yaslamak istiyorum

    sizce Cantobo alınır mı ? çok kesinti oluyor mu ?

    yoksa Netcup olabilir onun yerine
    düşüncelerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum
  • Kabul Edilen Cevap
    • Hetzner'den contabo'ya geçmek volkswagen'den linea'ya geçmek gibi birşey.

      Yoğun sunuculardan birine düşerseniz acı çektirir, boş sunucuya denk gelirseniz ehhh iş görür. Tamamiyle şans işi. Ana sunucu arızası olursa 5-10 saat erişim olmaz.
  • 29-05-2024, 21:04:51
    #2
    Contabo SMTP portu kapalı, Alwyzon tavsiye ederim
  • 29-05-2024, 21:06:59
    #3
    TrimSay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Contabo SMTP portu kapalı, Alwyzon tavsiye ederim
    Alwyzon ilk defa duydum kontrol ediyorum
  • 29-05-2024, 21:16:19
    #4
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alwyzon ilk defa duydum kontrol ediyorum
    2 senedir kullanıyorum çok memnunum, teknik destek sadece alt yapı sorunları ile ilgileniyorlar. Yani unmanaged, ama yinede ufak tefek yol gösteriyorlar.
  • 29-05-2024, 21:26:07
    #5
    Teknik destek yok gibi bir şey. Yönetim komple sizde ama kolay kolay sunucularda sorun olduğunu görmedim duymadım. Yaklasık 1 yılımı devirdim
  • 29-05-2024, 21:38:40
    #6
    Ucuz olmasına kanmayın, parçaların hepsi eski. Network problemli.
    • Mun
    Mun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2024, 21:50:03
    #7
    webloggi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik destek yok gibi bir şey. Yönetim komple sizde ama kolay kolay sunucularda sorun olduğunu görmedim duymadım. Yaklasık 1 yılımı devirdim
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz olmasına kanmayın, parçaların hepsi eski. Network problemli.
    tecrübeleriniz için teşekür ederim
  • 29-05-2024, 21:52:04
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    sunucuoptimizasyon.com
    Hetzner'den contabo'ya geçmek volkswagen'den linea'ya geçmek gibi birşey.

    Yoğun sunuculardan birine düşerseniz acı çektirir, boş sunucuya denk gelirseniz ehhh iş görür. Tamamiyle şans işi. Ana sunucu arızası olursa 5-10 saat erişim olmaz.
  • 29-05-2024, 22:11:41
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hetzner'den contabo'ya geçmek volkswagen'den linea'ya geçmek gibi birşey.

    Yoğun sunuculardan birine düşerseniz acı çektirir, boş sunucuya denk gelirseniz ehhh iş görür. Tamamiyle şans işi. Ana sunucu arızası olursa 5-10 saat erişim olmaz.
    Netcup hakkında ne düşünüyorsunuz ?