Cantabo No Setup Fee dönemine girdi yine aktif hali hazırda Hetzner kullanıyorum ama aylık ödeme planı hiç hoşuma gitmiyor
takip etmek ödemek biraz sıkıntılı. bir sefer ödeme yapıp arkama yaslamak istiyorum
sizce Cantobo alınır mı ? çok kesinti oluyor mu ?
yoksa Netcup olabilir onun yerine
düşüncelerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum
Cantabo tercih edilir mi ?
13
●414
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 29-05-2024, 21:06:59Alwyzon ilk defa duydum kontrol ediyorumTrimSay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2024, 21:16:192 senedir kullanıyorum çok memnunum, teknik destek sadece alt yapı sorunları ile ilgileniyorlar. Yani unmanaged, ama yinede ufak tefek yol gösteriyorlar.MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2024, 21:50:03webloggi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületecrübeleriniz için teşekür ederimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2024, 21:52:04Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Hetzner'den contabo'ya geçmek volkswagen'den linea'ya geçmek gibi birşey.
Yoğun sunuculardan birine düşerseniz acı çektirir, boş sunucuya denk gelirseniz ehhh iş görür. Tamamiyle şans işi. Ana sunucu arızası olursa 5-10 saat erişim olmaz. - 29-05-2024, 22:11:41Netcup hakkında ne düşünüyorsunuz ?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle