Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Hetzner'den contabo'ya geçmek volkswagen'den linea'ya geçmek gibi birşey.
Yoğun sunuculardan birine düşerseniz acı çektirir, boş sunucuya denk gelirseniz ehhh iş görür. Tamamiyle şans işi. Ana sunucu arızası olursa 5-10 saat erişim olmaz.