Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hetzner'den contabo'ya geçmek volkswagen'den linea'ya geçmek gibi birşey.

Yoğun sunuculardan birine düşerseniz acı çektirir, boş sunucuya denk gelirseniz ehhh iş görür. Tamamiyle şans işi. Ana sunucu arızası olursa 5-10 saat erişim olmaz.
Netcup hakkında ne düşünüyorsunuz ?