Cantabo No Setup Fee dönemine girdi yine aktif hali hazırda Hetzner kullanıyorum ama aylık ödeme planı hiç hoşuma gitmiyor
takip etmek ödemek biraz sıkıntılı. bir sefer ödeme yapıp arkama yaslamak istiyorum
sizce Cantobo alınır mı ? çok kesinti oluyor mu ?
yoksa Netcup olabilir onun yerine
düşüncelerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum