• 29-05-2024, 18:48:23
    #10
    Dün baÅŸlığınızı gördüğümde çok mutlu olmuÅŸtum. Şükür çok büyük masraf görünmüyor. GelmiÅŸ geçmiÅŸ olsun diyelim. Kendinize dikkat edin yürüyen tabut sürüyorsunuz. Dilerim saÄŸlıkla binersiniz 😊
  • 29-05-2024, 18:58:01
    #11
    Tofaşda geriyi görmek bi tık zordur frenine felanda baktirin hocam zor tutuyo olabilir bu araçla dikkatli olun geçmiş olsun.
  • 29-05-2024, 19:02:01
    #12
    tecrübesizsin anladığım kadarıyla. akşamları kimsenin olmadığı saatlerde, sessiz sokaklarda dolaşmanı tavsiye ediyorum alıştırma yapman için. bir yokuşa git ve kalkış falan dene. yani eksik olduğun her alanı akşamları doldurmaya çalış.
  • 29-05-2024, 19:12:39
    #13
    Geçen günlerde ilk arabamı aldım diye paylasmistiniz nazar mı deydi ne
  • 29-05-2024, 19:29:47
    #14
    LaCalinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aramda iyi bi takip mesafesi vardı adam aniden durdu hocam ben hatalı olduğum yerde hatamı kabul ederim
    iyi bir mesafe olsa durabilirdin zaten o mesafe önündekinin aniden durduğu anlar için var
  • 29-05-2024, 19:31:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün baÅŸlığınızı gördüğümde çok mutlu olmuÅŸtum. Şükür çok büyük masraf görünmüyor. GelmiÅŸ geçmiÅŸ olsun diyelim. Kendinize dikkat edin yürüyen tabut sürüyorsunuz. Dilerim saÄŸlıkla binersiniz 😊
    Bı süre arabayi uykuya çektim hocam vicdanen rahat olana kadar:/
  • 29-05-2024, 19:52:43
    #16
    Ben 1 saat içinde 3 kaza yaptım
    Çok hızlı kaza yaparım.

    Bende kısaca anlatayım.
    İlk olarak düğün konvoyunda birine çarptım.
    Oradan çıktım sinirle ters yöne girerken kaldırıma çıktım araç asılı kaldı. Araçı kurtardık bu sefer biradere çarptım aynı araçla.

    Fazla sinirli olmak iyi deÄŸil.
  • 29-05-2024, 20:28:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 saat içinde 3 kaza yaptım
    Çok hızlı kaza yaparım.

    Bende kısaca anlatayım.
    İlk olarak düğün konvoyunda birine çarptım.
    Oradan çıktım sinirle ters yöne girerken kaldırıma çıktım araç asılı kaldı. Araçı kurtardık bu sefer biradere çarptım aynı araçla.

    Fazla sinirli olmak iyi deÄŸil.
    Umarim ciddi deÄŸildir hocam hafi ben acemiyim siz 🥲
  • 29-05-2024, 21:01:43
    #18
    LaCalinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarim ciddi deÄŸildir hocam hafi ben acemiyim siz 🥲
    Cana bir şey gelmedi hepsi aracın başına geldi.
    Hala kazalı duruyor yaptırmadım.

    Acemi deÄŸilim ben sinirle oldu hepsi.
    Diyorlar ya öfkeyle kalkan zararla oturur.
    Benim ki de o hesap oldu.