Dün başlığınızı gördüğümde çok mutlu olmuştum. Şükür çok büyük masraf görünmüyor. Gelmiş geçmiş olsun diyelim. Kendinize dikkat edin yürüyen tabut sürüyorsunuz. Dilerim sağlıkla binersiniz 😊