rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün başlığınızı gördüğümde çok mutlu olmuştum. Şükür çok büyük masraf görünmüyor. Gelmiş geçmiş olsun diyelim. Kendinize dikkat edin yürüyen tabut sürüyorsunuz. Dilerim sağlıkla binersiniz 😊
Bı süre arabayi uykuya çektim hocam vicdanen rahat olana kadar:/