• 29-05-2024, 18:30:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba yeni aldığım arabamla 1 günde 2 kaza yaptım anlatayım olayı en şeffaf haliyle anlatayım:
    ---
    1. kaza:
    ses sistemini yaptırdım iş yerine geç kalmıştım ses sistemide yarıda kaldı zaten ordan çıktım iş yerine giderken bi sokağa gireyim dedim sokakta aşağı doğru ranpa ve girişinde soğan patetes falan taşıyorlardı.. geri geri çıkaym derken transitin arka tamponuna çarptım..
    2. kaza:
    bi 1 saat önce işten* yorgun çıktım eve geliyordum önümdeki araç ani fren yaptı sağ sinyali yapıp sağ arkadan onada vurdum....
    çok bahtsız bi insanım ya birinin canına zarar verseydim içim rahat değil en iyisi motor sürmek alışamadım arabaya...
    bi süre araça binmicem kendimi rahat hissetmiyorum.
    arabanın son durumu:
  • 29-05-2024, 18:31:44
    #2
    Sağlam bi duş sonra az insan olan yerlerde alıştırma
  • 29-05-2024, 18:31:53
    #3
    Geçmiş olsum, cana geleceğine mala gelsin , duş almayı ihmal etmeyin
  • 29-05-2024, 18:32:02
    #4
    Kaygı durumlarınız var sanırım ondan dolayı rahat değilsiniz. Üzerine gidin durumun zamanla düzelecektir. Geçmiş olsun.
  • 29-05-2024, 18:32:56
    #5
    LaCalinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba yeni aldığım arabamla 1 günde 2 kaza yaptım anlatayım olayı en şeffaf haliyle anlatayım:
    ---
    1. kaza:
    ses sistemini yaptırdım iş yerine geç kalmıştım ses sistemide yarıda kaldı zaten ordan çıktım iş yerine giderken bi sokağa gireyim dedim sokakta aşağı doğru ranpa ve girişinde soğan patetes falan taşıyorlardı.. geri geri çıkaym derken transitin arka tamponuna çarptım..
    2. kaza:
    bi 1 saat önce işten* yorgun çıktım eve geliyordum önümdeki araç ani fren yaptı sağ sinyali yapıp sağ arkadan onada vurdum....
    çok bahtsız bi insanım ya birinin canına zarar verseydim içim rahat değil en iyisi motor sürmek alışamadım arabaya...
    bi süre araça binmicem kendimi rahat hissetmiyorum.
    arabanın son durumu:
    Aracı yeni aldığınız konuya ithafen konuÅŸuyorum benim tavsiyemdir malınızı insanlardan sakının saklayın kem göz var nazar var geçmiÅŸ olsun 🙏😔
  • 29-05-2024, 18:33:05
    #6
    Geçmiş olsun ama bahtsızlıkla ilgisi yok dikkatsizlik diyelim, takip mesafesi diye bir şey var mesela Türkiye'de uygulanmayan
  • 29-05-2024, 18:41:19
    #7
    Geçmiş Olsun hocam, geçen ilk arabamı aldım diye konu açmıştınız nazar değdirdiler valla
  • 29-05-2024, 18:43:42
    #8
    Growth Manager
    motorda bu kazayı yaptığınızı düşünüp şükredin hocam, mala gelsin.

    motorda o far sizsiniz, unutmayın
  • 29-05-2024, 18:46:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ama bahtsızlıkla ilgisi yok dikkatsizlik diyelim, takip mesafesi diye bir şey var mesela Türkiye'de uygulanmayan
    aramda iyi bi takip mesafesi vardı adam aniden durdu hocam ben hatalı olduğum yerde hatamı kabul ederim