• 25-05-2024, 14:00:41
    #1
    Selamlar,
    Bozum işlemlerinde vergilendirme nasıl yapılıyor.

    Örnek.
    1000 TL bozum yapıldı,
    900 TL gönderim yapıldı.

    100 TL'nin vergisi nasıl ödeniyor, KDV kesmek gerekir mi?
  • 25-05-2024, 14:03:02
    #2
    100TL değil, bankanıza kaç tl gelmişse onun vergisini vermeniz lazım 900TL ise 900tl bozum işleri problem
  • 25-05-2024, 14:08:25
    #3
    TASARIM AJANSI
    Siz müşteriye 900 TL gönderirken size fatura kesmiyordur diye tahmin ediyorum. Fatura kesmiyorsa bunu gider olarak da gösteremezsiniz yani külliyen zarar
  • 25-05-2024, 21:31:30
    #4
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100TL değil, bankanıza kaç tl gelmişse onun vergisini vermeniz lazım 900TL ise 900tl bozum işleri problem
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz müşteriye 900 TL gönderirken size fatura kesmiyordur diye tahmin ediyorum. Fatura kesmiyorsa bunu gider olarak da gösteremezsiniz yani külliyen zarar

    Döviz büroları neye göre fatura kesiyor,
    İşlem vergisi yok mu
  • 25-05-2024, 22:00:21
    #5
    beyyusuf1461 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döviz büroları neye göre fatura kesiyor,
    İşlem vergisi yok mu
    Doviz burolari ibana ödeme almaz hocam siz ibana ödeme aliyorsunuz
  • 25-05-2024, 23:02:24
    #6
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doviz burolari ibana ödeme almaz hocam siz ibana ödeme aliyorsunuz
    Tamam ama oradaki vergilendirme nasıl oluyor, sonuçta giren çıkan belli. 100 TL üzerinden vergi ödemesi gerekiyor.
  • 25-05-2024, 23:13:04
    #7
    https://www.gib.gov.tr/ozelge-sistemi/genel-bilgi

    adresinden muhsabeciniz aracılığı ile konuyu ve adımları detaylıca anlatıp, özelge isteyiniz,