Selamlar,
Bozum işlemlerinde vergilendirme nasıl yapılıyor.
Örnek.
1000 TL bozum yapıldı,
900 TL gönderim yapıldı.
100 TL'nin vergisi nasıl ödeniyor, KDV kesmek gerekir mi?
Bozum işlemleri vergi hk
6
●222
- 25-05-2024, 14:00:41
- 25-05-2024, 14:03:02100TL değil, bankanıza kaç tl gelmişse onun vergisini vermeniz lazım 900TL ise 900tl
bozum işleri problem
- 25-05-2024, 21:31:30miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Döviz büroları neye göre fatura kesiyor,
İşlem vergisi yok mu - 25-05-2024, 22:00:21Doviz burolari ibana ödeme almaz hocam siz ibana ödeme aliyorsunuzbeyyusuf1461 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2024, 23:02:24Tamam ama oradaki vergilendirme nasıl oluyor, sonuçta giren çıkan belli. 100 TL üzerinden vergi ödemesi gerekiyor.miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2024, 23:13:04https://www.gib.gov.tr/ozelge-sistemi/genel-bilgi
adresinden muhsabeciniz aracılığı ile konuyu ve adımları detaylıca anlatıp, özelge isteyiniz,
bozum işleri problem
